torsdag 18. august 2016

Dette er et tilfeldig blogginlegg

Det er virkelig helt tilfeldig, det er egentlig ingenting interessant å lese her. Man må jo finne på noe å skrive om, men hvem vet hva det skulle være. Jeg har veldig sjeldent skrevet personlige blogginlegg, jeg bruker mine blogger til å rollespille, altså later jeg vel som jeg blogger som noen andre, som vel også er en form for blogging. Blir det dobbelt personlig eller bare halvparten så personlig, når der er to personer involvert, en fiktiv og en ekte?

Jeg er en del av subgroupen KRP på tumblr, og det heter dette fordi den baserer seg på personer fra koreansk pop-kultur. Her finnes det mye rart, og jeg er en av de rare tingene som finnes der.

Dette er noe som foregår på tumblr, og også på den ut-daterte chat-klienten AIM, som så vidt virker lenger. Alle i hele KRP er veldig irritert og frustrert på AIM, men alikevel går vi ikke sammen som en masse over til et annet chatteprogram, så alle sitter fast å bruker dette ene. Dette er ganske idiotisk, men jeg gjør ikke noe med det jeg heller.

  • Jeg ville lage en liste over ting men jeg ble for lat
  • Det var jo synd
  • Potet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar